poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kupię 10 minut wolnego czasu!

Hej,

Mam nadzieję, że u Was z nauką wszystko w porządku. Ja niestety obecnie nie mam na nic czasu, kolokwium za kolokwium, a za 2 tygodnie sesja, 5 egzaminów i tak to leci. Co do bloga to jestem akurat w trakcie pisania artykułu na temat nauki języka poprzez oglądanie filmów,  chodzi mi tutaj nie o specjalistyczne filmy tylko po prostu filmy :) Mam na myśli kolokwializmy, fonetyke, slang itp. Tekst ma być sam w sobie przynajmniej w miarę profesjonalny tak aby przedstawić wszystko fachowo.

1 komentarz:

  1. Chętnie oddam trochę wolnego czasu, którego mam aż w nadmiarze przez...anginę! Dobrze że, przynajmniej dzięki temu, że, jest jeszcze coś takiego jak blogger nie umrę z nudów.
    A co do nauki języka poprzez filmy, to ja tak nauczyłam się wielu zwrotów i uważam że, chyba każdy tego doświadczył. Mógłbyś także zahaczyć o muzykę, bo takie zwroty też wpadają w ucho i ja na samej sobie mogę stwierdzić, że w taki sposób bardzo osłuchałam się z różnymi językami.
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń