środa, 24 lipca 2013

Hej,

Pewnie zastanawia się część z Was dlaczego nie kontynuuje mojego wywodu na temat top 10 języków dla Polaka. Otóż powodem opóźnienia jest przede wszystkim wciągnięcie się we francuski, który zabiera mi cały wolny czas (przerabiam sobie fiszki z Edgarda, nie omieszkam napisać recenzji na koniec) oraz na dobrą sprawę mam kilka niewiadomych w zestawieniu. Ogólny zarys mam, ale .... no właśnie :)

Chętnie poświęcałbym więcej czasu na bloga, no ale:
1) praktyki .... całe szczęście kończą się!
2) praca .... chce samochód kupić sobie w przyszłym roku, potrzebuje 12 000zł +- !
3) nauka języków, szlifowanie angielskiego oraz francuski, który chociaż trudny to piękny ; )
4) pozostałe sprawy ......

Tak czy siak w przyszłym tygodniu dokończę to zestawienie i opublikuje! Ogólnie mam wiele planów życiowych i miejmy nadzieję, że na wszystko starczy mi sił oraz czasu!

1 komentarz:

  1. Jak na razie moje doświadczenia z Edgardem (jeśli chodzi o materiały do francuskiego) są naprawdę pozytywne. Dlatego chętnie przeczytam recenzję fiszek, mimo iż ten sposób nauki słówek jakoś mało do mnie przemawia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń